Wiemy, że dbasz o to, jak wykorzystywane są Twoje dane. My również. Dlatego korzystając z FieldView™ możesz mieć pewność, że nasze zaangażowanie w ochronę danych gwarantuje, że pozostajesz właścicielem swoich danych, a my ich nie sprzedajemy, gwarantując kontrolę nad sposobem ich udostępniania.
Zapoznaj się z pełną treścią Oświadczenia o ochronie prywatności oraz Warunkami korzystania z usług przed skorzystaniem z naszych produktów lub usług. W niniejszej polityce dowiesz się, że:
- szanujemy fakt, że jesteś właścicielem informacji, które nam przekazujesz, w tym danych generowanych z używanego przez Ciebie sprzętu rolniczego;
- prosimy o zgodę przed wykorzystaniem Twoich informacji w jakimkolwiek celu innym niż te opisane w naszej polityce;
- umożliwiamy usunięcie informacji na żądanie.
Poniżej znajduje się kilka pytań dotyczących Polityki prywatności, które często słyszymy od klientów.
Często Zadawane Pytania
1. Czym jest Oświadczenie o ochronie prywatności i czym są Warunki korzystania z usług firmy Climate?
Oświadczenie o ochronie prywatności i Warunki korzystania z usług określają rodzaj gromadzonych przez nas informacji, sposób, w jaki je przetwarzamy i wykorzystujemy oraz w jaki sposób klienci kontrolują dostęp do danych gospodarstw.
2. Jakie informacje są objęte Oświadczeniem o ochronie prywatności oraz Warunkami korzystania z usług?
Oświadczenie o ochronie prywatności oraz Warunki świadczenia usług firmy Climate obejmują dane osobowe oraz dane gospodarstw dostarczone przy zakupie i przesłane podczas konfiguracji, a także informacje zebrane przy użyciu dowolnych produktów i usług firmy Climate Corporation, w tym dane wygenerowane z posiadanego lub dzierżawionego sprzętu rolniczego, w tym również wszelkie dane zebrane na naszej stronie internetowej, takie jak adresy IP i pliki cookie.
Nasi klienci mają możliwość udostępniania swoich danych preferowanym, samodzielnie wybranym partnerom agronomicznym.
3. Jakie konkretnie informacje są gromadzone o mnie lub o moim gospodarstwie rolnym?
Klienci zobowiązani są do podania biznesowych danych kontaktowych, aby skonfigurować konto FieldView™. Niektóre funkcje i usługi FieldView™ mogą wymagać od klientów przesyłania, wprowadzania, przekazywania i przechowywania danych dotyczących pracy gospodarstwa, takich jak lokalizacje pól, mapy lub granice, zarejestrowane informacje środowiskowe, warunki pogodowe lub klimatyczne, praktyki agronomiczne, straty plonów, plony i obrazy pól. Dane gospodarcze klientów mogą być agregowane w celu tworzenia dużych zestawów danych w celu prowadzenia działań badawczych i rozwojowych.
4. Czy Climate LLC jest właścicielem danych gospodarczych klientów przesłanych do FieldView™?
Nie. Nasi klienci są właścicielami danych gospodarstw rolnych, które przekazują do Climate LLC, w tym danych generowanych z używanego przez nich sprzętu rolniczego. Możemy łączyć publicznie dostępne informacje z anonimowymi spostrzeżeniami z gospodarstw wielu klientów, aby wspierać rozwój, produkcję, jak również wdrażanie nowych i lepszych produktów oraz środków rolniczych, w tym nasion i środków ochrony roślin.
5. W jaki sposób będą wykorzystywane dane gospodarstw klientów?
Zagregowane i anonimowe dane gospodarstw rolnych klientów mogą być wykorzystywane do operacji wewnętrznych oraz do celów badawczo-rozwojowych, w tym do agregowania ich z innymi zestawami danych w celu opracowania nowych narzędzi cyfrowych oraz nasion i środków ochrony roślin. Ma to zasadnicze znaczenie dla zapewnienia pełnej wartości płynącej z rolnictwa cyfrowego. Wykorzystanie zagregowanych informacji w naszych działaniach badawczo-rozwojowych pozwala nam przyspieszyć tempo wprowadzania innowacji w rolnictwie poprzez identyfikację, zrozumienie i analizę współzależności, które napędzają produktywność. Zagregowane informacje mogą być również wykorzystywane do zapewniania informacji potrzebnych w łańcuchu dostaw, aby zapewnić klientom będącym rolnikami dostęp do produktów, które najlepiej sprawdzają się w ich działalności.
6. Czy moje dane osobowe będą udostępniane innym?
Możemy udostępniać dane osobowe spółkom stowarzyszonym z grupą Bayer oraz naszym dealerom, dystrybutorom i innym współpracującym z nami osobom w celu komunikowania się z klientami na temat naszych produktów i usług, na przykład kwalifikowalności do programu marketingowego. Nie będziemy udostępniać danych osobowych dowolnym podmiotom zewnętrznym lub właścicielom strony internetowej do własnych celów marketingowych bez zgody klienta. Nasi klienci kontrolują sposób udostępniania swoich danych. Klienci mają możliwość udostępniania swoich danych preferowanym, samodzielnie wybranym partnerom agronomicznym.
7. Kto jeszcze ma dostęp do podanych przeze mnie danych dotyczących gospodarstwa?
Tylko Climate LLC i nasze podmioty stowarzyszone oraz usługodawcy wspierający naszą działalność gospodarczą mają dostęp do danych Twojego gospodarstwa. Dostawcy usług to firmy i konsultanci, z którymi współpracujemy, aby wspierać naszą działalność biznesową, tacy jak firmy zapewniające hosting witryn internetowych, analizę danych, tworzenie oprogramowania i inne usługi. Ci usługodawcy zgadzają się nie wykorzystywać ani nie ujawniać Twoich danych w inny sposób niż w celu świadczenia dla nas swoich usług.
Możesz udostępnić dane swojego gospodarstwa innym, udostępniając swoje konto Climate innym użytkownikom FieldView™ (takim jak dealer, agronom i/lub przedstawiciel handlowy) lub wybierając połączenie konta FieldView™ z preferowanym partnerem. Nasze Oświadczenie o ochronie prywatności i Warunki świadczenia usług nie dotyczą, a my nie ponosimy odpowiedzialności za zbieranie, wykorzystywanie, ujawnianie lub bezpieczeństwo informacji i danych jakiegokolwiek partnera, strony trzeciej lub innej osoby, której zdecydujesz się udostępnić dane gospodarstwa. Zapewniamy możliwość sprawdzenia, jakie prawa dostępu przyznałeś innym i umożliwiamy odwołanie tego dostępu w dowolnym momencie.
8. Czy mogę usunąć moje konto Climate FieldView™?
Tak. Wyślij wiadomość e-mail na adres delete-request@climate.com lub zadzwoń do działu obsługi klienta Climate pod numer 22 124 42 65, aby usunąć dane gospodarstwa i konta z naszych systemów. Istnieje kilka praktycznych i wymaganych wyjątków. Nie usuniemy informacji, które jesteśmy prawnie zobowiązani zachować lub które są potrzebne do ochrony naszych praw lub do wspierania Twoich produktów i usług.
Jeśli poprosisz o usunięcie konta, usuniemy dane konta, które bezpośrednio Cię identyfikują. W razie potrzeby możemy zachować niektóre informacje o Tobie lub Twojej działalności do celów wewnętrznych, takich jak zapewnienie zgodności z prawem i cele operacyjne. Możemy również zachować niektóre informacje, które zostały zagregowane, zanonimizowane lub poddane innym procesom technicznym, które ograniczają naszą zdolność do przypisywania Ci informacji, do naszych wewnętrznych celów operacyjnych oraz celów badawczo-rozwojowych. Nie będziemy już łączyć tych informacji z Twoim kontem FieldView™.
9. Czy mogę wyeksportować moje informacje z waszych systemów, aby przenieść je do innych usług agronomicznych lub firmy zajmującej się rolnictwem cyfrowym?
Tak. Zapewniamy kilka sposobów przenoszenia danych z platform i usług Climate LLC, aby umożliwić Ci wyodrębnienie danych w dowolnym momencie i przesłanie ich do innego usługodawcy. Z czasem będziemy dodawać kolejne opcje eksportu.
10. Czy będziecie dobrowolnie udostępniać moje dane rządowi?
Nie. Nie udostępnimy Twoich danych żadnym podmiotom rządowym, chyba że zostaniemy do tego zmuszeni lub prawnie zobowiązani według naszego osądu. Możemy udostępniać Twoje dane organom ścigania lub innym organom rządowym: (1) jeśli uważamy, że doszło do naruszenia naszych zasad dotyczących usług Climate; (2) jeśli uważamy, że ktoś może naruszyć nasze prawa lub własności, albo prawa lub własność innych użytkowników lub komukolwiek innego; (3) w celu dostarczania informacji organom ścigania; lub (4) zgodnie z wymogami prawa.
11. Czy będziecie wykorzystywać dane gospodarstw do celów handlu towarami?
Nie. Nie wykorzystujemy (i nie będziemy) wykorzystywać danych gospodarstw indywidualnych klientów ani danych zagregowanych w celu dokonywania spekulacyjnych transakcji towarowych, innych niż zabezpieczanie w normalnym toku działalności w celu zarządzania ryzykiem związanym z naszymi własnymi operacjami produkcyjnymi w zakresie nasion/towarów.
12. Czy moje informacje mogą zostać sprzedane?
Nie. Nie sprzedajemy i nie będziemy sprzedawać Twoich informacji.
13. Jakie są przykłady wykorzystania zagregowanych danych do operacji wewnętrznych lub badań i rozwoju?
Możemy łączyć dane farmy klientów z danymi z innych źródeł, aby tworzyć zagregowane zestawy danych, które pozwalają nam dostarczać naszym klientom cenne informacje agronomiczne. Przykłady zagregowanych informacji obejmują podsumowania raportów o szkodnikach i chorobach według regionu, informacje na temat wydajności hybrydy kukurydzy według typu gleby lub średni plon według praktyki zarządzania.
Możemy wykorzystywać dane zagregowane do poprawy jakości naszych produktów i usług oraz do podejmowania decyzji dotyczących rozwoju, produkcji, wdrażania i dystrybucji produktów. Na przykład informacje zagregowane mogą być wykorzystywane do:
- identyfikowania hybryd i odmian nasion, które będą najlepsze dla rolników i produkcji tych nasion w odpowiedniej ilości, aby zaspokoić zapotrzebowanie rolników;
- opracowywania potencjalnie nowych nasion lub środków ochrony roślin, które będą korzystne dla rolników.