Niniejsza Umowa serwisowa użytkownika końcowego Climate FieldView™ stanowi prawnie wiążącą umowę („Umowa”) pomiędzy użytkownikiem a firmą Bayer Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 158, 02-326 Warszawa („my”, „nas/nam” lub „Bayer”). Firma Bayer Sp. z o.o. jest Podmiotem zależnym Grupy Bayer („Bayer”). „Podmiot zależny” oznacza w odniesieniu do podmiotu, dowolny inny podmiot, który bezpośrednio lub pośrednio, poprzez jednego lub więcej pośredników, kontroluje, jest kontrolowany przez lub znajduje się pod wspólną kontrolą z tym podmiotem. Korzystanie przez użytkownika z produktów, oprogramowania, sprzętu, usług i stron internetowych Climate FieldView, z wyłączeniem wszelkich produktów i usług świadczonych użytkownikowi przez Climate na podstawie odrębnej pisemnej umowy (zwanych łącznie „Usługami FieldView”), podlega ogólnym warunkom i zasadom określonym w niniejszej Umowie. Do niektórych Usług FieldView mogą mieć zastosowanie dodatkowe warunki opisane w punktach 1.5, 1.7, 2.1, 2.2, 3.2 i 6.9 poniżej, które niniejszym zostają włączone przez odniesienie („Warunki dodatkowe”).
Usługi FieldView są przeznaczone wyłącznie do użytku biznesowego. Niniejsza Umowa ustanawia relację biznesową pomiędzy użytkownikiem a firmą Bayer Sp. z o.o. Kliknięcie przycisku „Accept” (Akceptuję) podczas zakładania konta FieldView zgodnie z punktem 1.3 poniżej oznacza, że użytkownik oświadcza i gwarantuje, że ma ukończone 18 lat, działa w celach biznesowych i wyraża zgodę na przestrzeganie postanowień niniejszej Umowy. Jeśli użytkownik akceptuje niniejszą Umowę w imieniu firmy lub innego podmiotu prawnego, oświadcza, że jest upoważniony do związania tego podmiotu i w takim przypadku „użytkownik” i „użytkownika” odnosi się do użytkownika i tego podmiotu. Jeśli użytkownik nie ma ukończonych 18 lat lub nie akceptuje niniejszej Umowy, nie może korzystać z Usług FieldView. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za spełnienie wszystkich wymagań dotyczących dostępu lub korzystania z sług FieldView za pośrednictwem urządzeń mobilnych i innych urządzeń komputerowych, dostawcy Internetu lub usług telekomunikacyjnych (co między innymi obejmuje warunki dotyczące korzystania z dowolnego wymaganego dodatkowego oprogramowania).
1. USŁUGI
1.1 Zakres Usług: Usługi FieldView dostarczają informacji, oszacowań, przepisów lub innych zaleceń opartych na modelach i źródłach stron trzecich oraz pomagają w porządkowaniu i ocenie danych dostarczonych lub wprowadzonych przez użytkownika, jego urządzenie mobilne lub sprzęt. Usługi FieldView mogą nie być dostępne we wszystkich językach i mogą nie być odpowiednie lub dostępne do użytku w danej lokalizacji. Usługi FieldView oraz nasze modele, źródła, dane, informacje, oszacowania, przepisy i inne zalecenia mogą się zmieniać z upływem czasu. Indywidualne wyniki mogą się różnić, ponieważ pogoda, warunki uprawy i praktyki rolnicze różnią się w zależności od producenta, lokalizacji i czasu. Nie gwarantujemy żadnych wyników i ani Usługi FieldView, ani Dzieła generowane przez Bayer (zdefiniowane poniżej) nie powinny być stosowane jako substytut rozsądnych praktyk rolniczych, obejmujących regularne i staranne monitorowanie pól, ani jako jedyny środek do podejmowania decyzji związanych z rolnictwem, zarządzaniem ryzykiem lub finansowych. Zalecamy, aby przed podjęciem decyzji finansowych, związanych z zarządzaniem ryzykiem i rolnictwem skonsultować się z agronomem, maklerem giełd towarowych i innymi specjalistami.
1.2 Dane osobowe: Świadczenie Usług FieldView wymaga od nas gromadzenia, udostępniania i wykorzystywania pewnych danych osobowych w rozumieniu art. 4 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych (RODO) dotyczących użytkownika („Dane osobowe”). Sposób postępowania z Danymi osobowymi użytkownika oraz dalsze informacje dotyczące ochrony danych można znaleźć w naszym Oświadczeniu dotyczącym prywatności, które jest dostępne pod adresem https://www.climatefieldview.com.pl/legal/privacy-policy/.
1.3 Konto FieldView: Aby uzyskać dostęp do Usług FieldView, użytkownik musi utworzyć konto Climate FieldView. („Konto FieldView”). Można mieć tylko jedno konto FieldView w Polsce, ale można utworzyć dodatkowe konta FieldView w innych krajach. Podczas tworzenia Konta FieldView użytkownik zostanie poproszony o podanie pewnych informacji o sobie i swojej firmie, takich jak imię i nazwisko, adres usług, adres e-mail, metoda płatności i autoryzacji oraz inne informacje o użytkowniku („Informacje o Koncie”). Wprowadzając Informacje o Koncie, Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że wszystkie wprowadzone przez niego informacje są prawdziwe i dokładne oraz zobowiązuje się aktualizować te informacje, jeśli ulegną one zmianie w dowolnym momencie podczas obowiązywania niniejszej Umowy.
1.4 Dane logowania: Użytkownik zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy nazwy użytkownika i hasła do swojego Konta FieldView („Dane logowania”) i uniemożliwienia nieupoważnionym użytkownikom, w tym osobom niepełnoletnim poniżej 15 roku życia, korzystania ze swoich Danych logowania w celu uzyskania dostępu do Usług FieldView. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za działania osób korzystających z Usług FieldView przy użyciu jego Danych logowania i za przestrzeganie warunków niniejszej Umowy przez wszystkich użytkowników jego Konta FieldView. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia nas o wszelkich przypadkach nieuprawnionego korzystania z jego Konta FieldView i niezwłocznej zmiany hasła logowania, jeśli uzna, że jego Konto FieldView nie jest już bezpieczne.
1.5 Ograniczona licencja: Z wyjątkiem pewnego Sprzętu Climate, który jest sprzedawany użytkownikowi, jak wspomniano w punkcie 3.1 poniżej, Usługi FieldView są licencjonowane na rzecz użytkownika. Zgodnie z warunkami niniejszej Umowy i wszelkimi obowiązującymi Warunkami dodatkowymi firma Bayer udziela ograniczonego, odwołalnego, osobistego, niewyłącznego i niezbywalnego prawa dla użytkownika i osób upoważnionych przez użytkownika do dostępu i korzystania z Usług FieldView oraz Dzieł generowanych przez Bayer wyłącznie do użytku biznesowego przez użytkownika w Polsce. Nie przyznajemy użytkownikowi żadnych praw ani licencji w ramach jakiejkolwiek naszej technologii lub praw własności intelektualnej, z wyjątkiem przypadków wyraźnie przedstawionych w niniejszej Umowie.
1.6 Ograniczenia: Użytkownik zgadza się, że NIE będzie:
-
- korzystać z Usług FieldView poza terytorium Polski;
- korzystać z Usług FieldView na terenie lub z zastosowaniem sprzętu, którego nie jest właścicielem, do którego nie ma prawa lub na którym nie ma prawa do użytkowania;
- sprzedawać, wydzierżawiać, wypożyczać, udzielać licencji, eksportować, reeksportować, w inny sposób przekazywać, dystrybuować, redystrybuować, kopiować, publicznie przedstawiać lub wyświetlać, transmitować lub publikować jakichkolwiek Usług FieldView lub Dzieł generowanych przez Bayer, ani cedować, przenosić lub udzielać sublicencji na niniejszą Umowę lub prawa przyznane przez nas w niniejszej Umowie bez naszej uprzedniej pisemnej zgody;
- korzystać z Usług FieldView do opracowywania, oceny, zatwierdzania lub ulepszania produktów lub usług konkurencyjnych w stosunku do dowolnych Usług FieldView lub tworzenia dzieł pochodnych bez naszej uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody;
- korzystać z Usług FieldView lub Dzieł generowanych przez Bayer do analizy porównawczej lub w inny sposób porównywać wydajność produktów lub usług Bayer lub oddziału Bayer Crop Science z produktami lub usługami naszych konkurentów w celu opracowania lub promowania konkurencyjnych produktów bez naszej uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody, ale użytkownik może dokonywać porównań agronomicznych i przeprowadzać testy wydajności wyłącznie na własny użytek;
- korzystać z Usług FieldView do nękania, znęcania się, prześladowania, grożenia, zniesławiania lub naruszania w inny sposób praw innych osób lub publikowania materiałów fałszywych, zniesławiających, napastliwych lub obscenicznych; ani
- usuwać lub modyfikować oznaczeń lub informacji o prawach własności naszych lub naszych licencjodawców, naruszać lub obchodzić, lub próbować to robić, jakichkolwiek zabezpieczeń Usług FieldView, w tym próbować uzyskać dostęp lub korzystać z dowolnej części Usług FieldView, za które nie uiścił wszystkich należnych i obowiązujących opłat.
1.7 Usługi FieldView oparte na opłatach: W przypadku subskrypcji dowolnych Usług FieldView opartych na opłatach zastosowanie mają również Warunki dodatkowe, odnoszące się w szczególności do takich usług opartych na opłatach, które zostały ujawnione użytkownikowi w momencie subskrypcji, co między innymi obejmuje ceny, opłaty i warunki przedstawione w materiałach marketingowych i informacyjnych związanych z Usługami FieldView lub na stronie internetowej Climate, z których wszystkie są niniejszym włączone przez odniesienie. Zamówienie użytkownika na Usługi FieldView oparte na opłatach wejdzie w życie dopiero po przyjęciu przez nas zamówienia. Użytkownik zobowiązuje się do uiszczenia w terminie wszystkich kwot określonych w odpowiednim zamówieniu na dowolne Usługi FieldView oparte na opłatach i, w momencie odnowienia, odpowiednich opłat subskrypcyjnych za każdą odnowioną subskrypcję Usługi FieldView, plus odpowiednie podatki (chyba że użytkownik przedstawi nam ważne zaświadczenie o zwolnieniu z podatku, zatwierdzone przez odpowiedni organ podatkowy). Jeżeli użytkownik zalega z płatnością za opłatę subskrypcyjną, możemy zawiesić dostęp do konta użytkownika do czasu uiszczenia tych kwot w całości. O ile nie ustalono inaczej, od zaległych kwot naliczane są odsetki w najwyższej wysokości dopuszczalnej przez obowiązujące prawo.
1.8 Automatyczne odnawianie subskrypcji: W przypadku złożenia zamówienia na Usługę FieldView opartą na opłatach użytkownik może korzystać z tej Usługi FieldView tylko do czasu zakończenia subskrypcji na tę Usługę FieldView. Jeśli użytkownik określił metodę płatności i podał nam informacje dotyczące płatności (w tym informacje dotyczące karty kredytowej, karty debetowej lub konta bankowego), upoważnia nas do obciążenia go określoną metodą płatności za opłaty należne za korzystanie z Usług FieldView. O ile nie określono inaczej w stosownym zamówieniu, każda subskrypcja Usługi FieldView opartej na opłatach będzie automatycznie odnawiana na koniec pierwszego okresu i następnie każdego kolejnego roku, chyba że zostanie anulowana zgodnie z poniższymi postanowieniami. Ceny subskrypcji Usług FieldView opartych na opłatach mogą ulec zmianie w przyszłości. O ile nie określono inaczej w odpowiednim zamówieniu, opłaty subskrypcyjne za każdą odnowioną subskrypcję będą równe odpowiedniej cenie za daną Usługę FieldView obowiązującej w momencie odnowienia subskrypcji. Przed odnowieniem subskrypcji poinformujemy użytkownika o obowiązujących opłatach subskrypcyjnych, w tym o wszelkich zmianach w opłatach subskrypcyjnych. Wszelkie zmiany w opłatach subskrypcyjnych wchodzą w życie po ich opublikowaniu przez nas na naszej stronie internetowej pod adresem https://www.climatefieldview.com.pl i kliknięciu „Accept” (Akceptuję) przed dalszym korzystaniem z odpowiednich Usług FieldView. Jeśli użytkownik nie zgadza się na obowiązujące opłaty subskrypcyjne lub jeśli chce anulować subskrypcję z dowolnego powodu, może anulować automatyczne odnawianie subskrypcji poprzez powiadomienie nas o rezygnacji w dowolnym momencie przed odnowieniem bieżącego okresu subskrypcji. Można anulować automatyczne odnowienie subskrypcji, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48221244265 w regularnych godzinach pracy lub wysyłając e-mail na adres europe.support@climate.com lub wysyłając do nas pisemne powiadomienie, jak określono w punkcie 6.6 poniżej. W przypadku anulowania automatycznego odnowienia subskrypcji przed końcem bieżącego okresu subskrypcji subskrypcja zakończy się z końcem tego okresu. W przypadku anulowania automatycznego odnowienia po zakończeniu wyżej wymienionego okresu subskrypcji, subskrypcja zakończy się z końcem odnowionego okresu.
2. OPROGRAMOWANIE
2.1 Oprogramowanie Climate: Usługi FieldView wykorzystują i zawierają pewne oprogramowania i/lub sprzęt („Oprogramowanie Climate”). Niektóre Oprogramowania Climate znajdują się na sprzęcie licencjonowanym lub sprzedanym użytkownikowi. Korzystanie przez użytkownika z Oprogramowania Climate podlega Umowie licencyjnej użytkownika końcowego, która jest dołączona do Oprogramowania Climate, a której warunki są Warunkami dodatkowymi. W odniesieniu do dowolnego Oprogramowania Climate (co między innymi obejmuje korzystanie ze stron internetowych), któremu nie towarzyszy Umowa licencyjna użytkownika końcowego, firma Bayer lub jej odpowiedni licencjodawcy zewnętrzni, udzielają użytkownikowi osobistego, niezbywalnego i niewyłącznego prawa i licencji na korzystanie z kodu obiektowego Oprogramowania Climate zgodnie z niniejszą Umową, pod warunkiem, że użytkownik nie będzie (i nie pozwoli na to żadnej stronie trzeciej) kopiować, modyfikować, tworzyć dzieł pochodnych, odtwarzać kodu źródłowego, dokonywać inżynierii wstecznej, asemblować wstecznie lub w inny sposób próbować odkryć dowolny kod źródłowy lub sekwencję i organizację struktury, sprzedawać, przypisywać, sublicencjonować, dystrybuować, wynajmować, dzierżawić, udzielać zabezpieczenia lub w inny sposób przenosić jakiekolwiek prawa do Oprogramowania Climate. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że ta licencja nie jest sprzedażą własności intelektualnej i że firma Bayer lub jej licencjodawcy, dostawcy lub usługodawcy stron trzecich pozostają właścicielami wszelkich praw, tytułów i udziałów do Oprogramowania Climate i związanej z nim dokumentacji. Oprogramowanie Climate jest chronione prawem autorskim Stanów Zjednoczonych oraz międzynarodowymi traktatami dotyczącymi praw autorskich.
2.2 Dodatkowe wymagania dla Apple App: Aplikacje programowe udostępniane za pośrednictwem Apple App Store podlegają wcześniejszej akceptacji przez użytkownika Umowy licencyjnej Apple Inc. („Apple”) użytkownika końcowego (patrz https://www.apple.com/legal/internetservices/itunes/dev/stdeula („EULA Apple”), która stanowi Warunki dodatkowe. W przypadku jakichkolwiek niezgodności pomiędzy warunkami niniejszej Umowy a warunkami umowy EULA Apple pierwszeństwo mają warunki umowy EULA Apple. W przypadku korzystania z Usług FieldView za pośrednictwem aplikacji mobilnej na urządzeniu Apple, w tym na urządzeniach iPhone, iPod touch lub iPad („Apple App”) użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się na korzystanie z aplikacji Apple App na każdym urządzeniu Apple, którego jest właścicielem lub które kontroluje, zgodnie z zasadami użytkowania określonymi w warunkach korzystania z usług Apple App Store. Niniejsza Umowa zawarta jest wyłącznie pomiędzy użytkownikiem a firmą Climate, a nie firmą Apple, i firma Apple nie ponosi odpowiedzialności za Apple App lub Usługi FieldView. Firma Apple nie jest w żaden sposób zobowiązana do świadczenia usług konserwacji i wsparcia w odniesieniu do Apple App. W przypadku jakichkolwiek niezgodności Apple App z dowolną obowiązującą gwarancją użytkownik może powiadomić firmę Apple, a firma Apple zwróci użytkownikowi stosowną cenę zakupu Apple App zgodnie z warunkami firmy Apple; przy czym, w maksymalnym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo firma Apple nie jest zobowiązana do udzielenia jakiejkolwiek innej gwarancji w odniesieniu do Apple App. Firma Climate (a nie Apple) jest odpowiedzialna za rozpatrywanie wszelkich roszczeń użytkownika lub stron trzecich związanych z Apple App lub posiadaniem i/lub korzystaniem przez użytkownika z Apple App, co obejmuje: (1) roszczenia z tytułu odpowiedzialności za produkt; (2) wszelkie roszczenia, że Apple App nie spełnia jakichkolwiek obowiązujących wymogów prawnych lub regulacyjnych; oraz (3) roszczenia wynikające z ochrony konsumenta lub podobnych przepisów. W przypadku roszczenia strony trzeciej, że Apple App i/lub posiadanie i korzystanie przez użytkownika z Apple App narusza prawa własności intelektualnej strony trzeciej, firma Bayer (a nie Apple) jest odpowiedzialna za zbadanie, obronę, rozstrzygnięcie i zaspokojenie wszelkich takich roszczeń w zakresie, w jakim takie zobowiązanie istnieje. Firma Apple i podmioty zależne Apple są beneficjentami niniejszej Umowy jako strony trzecie, a po zaakceptowaniu przez użytkownika niniejszej Umowy firma Apple będzie miała prawo (i uznaje się, że zaakceptowała prawo) do egzekwowania postanowień niniejszej Umowy wobec użytkownika jako beneficjenta niniejszej Umowy będącego stroną trzecią, wyłącznie w odniesieniu do niniejszego akapitu.Użytkownik oświadcza i gwarantuje, że (1) nie znajduje się w kraju, na który rząd USA nałożył embargo lub który został wskazany przez rząd USA jako kraj „wspierający terroryzm”; oraz (2) nie znajduje się na żadnej liście rządowej USA zawierającej zakazane lub zastrzeżone strony.
2.3 Treści i usługi stron trzecich: Usługi FieldView mogą umożliwiać dostęp i korzystanie z oprogramowania, usług i/lub stron internetowych stron trzecich, które współdziałają z Usługami FieldView, i w stosownych przypadkach, podlegają warunkom i zasadom tych stron trzecich (zbiorczo i indywidualnie, „Usługi stron trzecich”). Użytkownik zgadza się korzystać z Usług stron trzecich na własne ryzyko. Firma Bayer nie jest odpowiedzialna za badanie lub ocenę treści lub dokładności jakichkolwiek Usług stron trzecich i nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika za jakiekolwiek straty lub obrażenia wynikające z lub spowodowane, w całości lub w części, korzystaniem przez użytkownika z takich Usług stron trzecich. Dane wyświetlane przez Usługi FieldView, które pochodzą z dowolnych Usług stron trzecich („Treść stron trzecich”), służą wyłącznie do ogólnych celów informacyjnych i nie są gwarantowane przez firmę Bayer. Użytkownik zobowiązuje się nie korzystać z Usług stron trzecich lub Treści stron trzecich w sposób niezgodny z warunkami niniejszej Umowy lub naruszający prawa własności intelektualnej jakiejkolwiek strony trzeciej. Użytkownik zgadza się nie wykorzystywać Usług stron trzecich do nękania, znęcania się, prześladowania, grożenia lub zniesławiania jakiejkolwiek osoby lub podmiotu oraz uznaje, że firma Bayer i dostawca Usług stron trzecich nie są odpowiedzialni za jakiekolwiek takie wykorzystanie. Usługi stron trzecich i Treści stron trzecich mogą nie być dostępne we wszystkich językach lub w Polsce i mogą nie być odpowiednie lub dostępne do użytku w danej lokalizacji. W zakresie, w jakim użytkownik zdecyduje się na korzystanie z Usług stron trzecich, ponosi wyłączną odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów prawa. Firma Bayer zastrzega sobie prawo do zmiany, zawieszenia, usunięcia, wyłączenia lub nałożenia ograniczeń dostępu lub limitów na dowolne Usługi stron trzecich w dowolnym momencie bez powiadomienia lub odpowiedzialności wobec użytkownika.
2.4 Aktualizacje oprogramowania: Firma Bayer i jej licencjodawcy stron trzecich mają nieograniczone prawo, ale nie obowiązek, do dostarczania do Oprogramowania Climate i oprogramowania stron trzecich aktualizacji, uaktualnień lub dodatków (takich jak między innymi dodawanie lub usuwanie funkcji lub aktualizacja komponentów bezpieczeństwa) w dowolnym czasie. Dołożymy uzasadnionych starań, aby powiadomić użytkownika o wszelkich zmianach, które wprowadzamy w Oprogramowaniu Climate, choć nie zawsze może to być możliwe. Należy zainstalować najnowszą wersję Oprogramowania Climate lub z takiej korzystać i przestrzegać wszelkich dodatkowych wymagań. Aktualizacja, uaktualnienie lub dodatek może spowodować zmianę lub zaprzestanie działania funkcji Oprogramowania Climate. Chociaż jest to mało prawdopodobne, aktualizacje, uaktualnienia lub dodatki oprogramowania mogą zresetować Sprzęt Climate i usunąć zapisane preferencje lub zapisaną treść.
3. SPRZĘT CLIMATE
3.1 Sprzęt: Firma Bayer może udostępnić pewien sprzęt (jak np. dysk Climate FieldView) do stosowania w połączeniu z Usługami („Sprzęt Climate”). Pewien Sprzęt Climate dostarczany użytkownikowi, w tym dysk FieldView, jest sprzedawany użytkownikowi.
3.2 Konserwacja i naprawa: Firma Bayer zapewni wsparcie dla Sprzętu Climate zgodnie z odpowiednią pisemną umową na dostawę i serwis, która towarzyszyła Sprzętowi Climate w momencie dostawy, która jest traktowana jako Warunki dodatkowe. Jeśli Sprzęt Climate zostanie uszkodzony przez użytkownika z powodu celowego działania, zaniedbania lub dowolnego użycia niezgodnego z niniejszą Umową, zgodnie z ustaleniami Climate, użytkownik pokryje cenę naprawy lub wymiany. Użytkownik rozumie, że naprawa lub wymiana Sprzętu Climate może spowodować usunięcie zapisanej treści, zresetowanie ustawień osobistych lub zmianę Sprzętu Climate w inny sposób.
3.3 Korzystanie ze Sprzętu: Firma Bayer zastrzega sobie prawo do zarządzania statusem i korzystaniem ze Sprzętu Climate w okresie obowiązywania niniejszej Umowy. Ani użytkownik, ani strona trzecia nie może zmieniać, wpływać na lub blokować dostępu firmy Bayer do danych lub ustawień Sprzętu Climate. Jeśli jakiekolwiek dane użytkownika są generowane lub przesyłane przez lub za pośrednictwem dowolnego sprzętu, urządzeń lub oprogramowania strony trzeciej (np. ciągnika lub kombajnu i jego systemu oprogramowania), a użytkownik przesyła do nas zgłoszenie dotyczące pomocy technicznej związanej z takim urządzeniem, sprzętem lub oprogramowaniem strony trzeciej, wówczas możemy udostępnić dane użytkownika dostawcy takiego urządzenia, sprzętu lub oprogramowania, jeśli uznamy to za zasadnie konieczne do rozwiązania danego zgłoszenia dotyczącego pomocy technicznej, pod warunkiem, że dostawca ten zgodzi się nie wykorzystywać ani nie ujawniać danych użytkownika do celów innych niż rozwiązanie danego zgłoszenia dotyczącego pomocy technicznej. Jeśli użytkownik nie życzy sobie, abyśmy udostępniali jego dane dostawcy sprzętu, urządzenia lub oprogramowania strony trzeciej, powinien powiadomić nas o tym, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48221244265 w regularnych godzinach pracy lub wysyłając wiadomość e-mail na adres europe.support@climate.com, lub przesyłając nam pisemne powiadomienie, jak określono w punkcie 6.6 poniżej. Należy pamiętać, że brak zgody na udostępnienie przez nas danych dostawcy może uniemożliwić firmie Climate lub dostawcy skuteczne rozwiązywanie problemów i rozwiązywanie danego problemu.
4. DANE
4.1 Dane o gospodarstwie klienta i informacje zwrotne: Niektóre Usługi FieldView mogą wymagać od użytkownika lub jego upoważnionych użytkowników przesyłania, wprowadzania, przekazywania, przechowywania lub udostępniania w inny sposób firmie Bayer informacji dotyczących działalności rolniczej użytkownika, takich jak lokalizacje pól, mapy lub granice, zarejestrowane warunki środowiskowe, pogodowe lub klimatyczne, praktyki agronomiczne, straty w uprawach, plony, obrazy pól, dzienniki polowe i inne informacje dotyczące działalności rolniczej użytkownika („Dane o gospodarstwie klienta”). Jeśli użytkownik nie poda tych informacji, może nie być w stanie korzystać z niektórych funkcji Usług FieldView, ponieważ funkcjonowanie Usług FieldView zależy od tych informacji. W relacji pomiędzy użytkownikiem a firmą Bayer użytkownik jest właścicielem wszystkich Danych o gospodarstwie klienta. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo użytkownik udziela nam niewyłącznej licencji na dostęp, korzystanie, powielanie, wyświetlanie, modyfikowanie i przygotowywanie dzieł pochodnych w oparciu o Dane o gospodarstwie klienta użytkownika w celu świadczenia Usług FieldView i związanego z nimi wsparcia dla użytkownika, dla naszych wewnętrznych operacji i celów badawczo-rozwojowych oraz w celu realizacji niniejszej Umowy. W przypadku przesłania przez użytkownika informacji zwrotnych lub sugestii dotyczących Usług FieldView możemy wykorzystać te informacje zwrotne lub sugestie bez zobowiązań wobec użytkownika. W zakresie, w jakim Dane o gospodarstwie klienta zawierają dane osobowe użytkownika, będziemy postępować z nimi w sposób opisany poniżej w naszym Oświadczeniu dotyczącym prywatności na stronie https://www.climatefieldview.com.pl/legal/privacy-policy/ i punkcie 5.3.
4.2 Dzieła generowane przez Bayer: Jesteśmy właścicielem wszelkich dzieł, które generujemy („Dzieła generowane przez Bayer”), w tym danych (również zagregowanych), narzędzi, analiz, wyników, oszacowań, przepisów, zaleceń i innych informacji generowanych, publikowanych, wyświetlanych, przekazywanych lub udostępnianych użytkownikowi w ramach lub za pośrednictwem Usług FieldView, z wyjątkiem Danych osobowych użytkownika, innych Danych o gospodarstwie klienta lub Treści stron trzecich, niezależnie od tego, czy Dzieła generowane przez Bayer są związane z Danymi osobowymi, innymi Danymi o gospodarstwie klienta lub Treścią stron trzecich. Naszą zasadą jest niewykorzystywanie Danych o gospodarstwie klienta lub informacji pochodzących z Danych o gospodarstwie klienta do zawierania spekulacyjnych transakcji towarowych, innych niż hedging, który możemy przeprowadzać w normalnym toku działalności w celu zarządzania ryzykiem związanym z naszą własną działalnością w zakresie produkcji nasion/towarów.
4.3 Przekazywanie danych do innych użytkowników Climate FieldView i Partnerów Platformy: Firma Bayer umożliwia udostępnianie niektórych informacji, w tym Danych o gospodarstwie klienta i Dzieł generowanych przez Climate, innym użytkownikom Climate FieldView, takim jak agronom lub przedstawiciel handlowy, w ramach Usług FieldView lub udostępnianie niektórych informacji stronom trzecim będącym Partnerami Platformy Climate poprzez połączenie Konta FieldView z kontem Partnera Platformy. Wybór udostępniania informacji i danych użytkownika innym użytkownikom Climate FieldView upoważnia firmę Bayer do udostępniania informacji użytkownika takim użytkownikom w ramach środowiska Usług FieldView. Połączenie Konta FieldView użytkownika i konta z co najmniej jednym naszym Partnerem Platformy upoważnia firmę Bayer do udostępniania informacji użytkownika tym Partnerom Platformy i umożliwia im pobranie kopii informacji użytkownika do własnego systemu Partnera Platformy. Warunki świadczenia usług obowiązujące dla konta użytkownika u Partnera Platformy i polityka prywatności Partnera Platformy będą regulować przetwarzanie i wykorzystywanie przez niego wszelkich informacji, które użytkownik udostępnia mu, łącząc swoje Konto FieldView z kontem Partnera Platformy. W środowisku Usług FieldView informacje należy udostępniać tylko tym użytkownikom FieldView, którym użytkownik ufa. Udostępnianie informacji użytkownika innym użytkownikom FieldView może umożliwić im przekazywanie informacji użytkownika Partnerom Platformy i innym osobom spoza środowiska Usług FieldView bez starania się o uzyskanie dalszej zgody użytkownika. Użytkownicy Climate FieldView i Partnerzy Platformy, którym użytkownik przekazuje informacje na swój temat, nie są agentami ani przedstawicielami, ani podmiotami przetwarzającymi Climate. Firma Bayer nie ponosi odpowiedzialności za ich działania w odniesieniu do informacji użytkownika. Informacje dotyczące prywatności danych w odniesieniu do przekazywania Danych osobowych innym użytkownikom Climate FieldView i Partnerom Platformy znajdują się w naszym Oświadczeniu dotyczącym prywatności na stronie https://www.climatefieldview.com.pl/legal/privacy-policy/.
Jeśli użytkownik zdecyduje się udostępnić swoje informacje innym użytkownikom Climate FieldView lub Partnerom Platformy, może zapewnić lub cofnąć taki dostęp w ustawieniach swojego konta lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48221244265 w regularnych godzinach pracy lub wysyłając wiadomość e-mail na adres europe.support@climate.com lub przesyłając nam pisemne powiadomienie, jak określono w punkcie 6.6 poniżej.
5. TERMIN OBOWIĄZYWANIA I ROZWIĄZANIE UMOWY
5.1 Termin obowiązywania Umowy: Niniejsza Umowa wchodzi w życie po kliknięciu przycisku „Accept” (Akceptuję) podczas zakładania Konta FieldView zgodnie z punktem 1.3 powyżej, do czasu jej rozwiązania przez użytkownika lub firmę Climate zgodnie z poniższymi punktami.
5.2 Anulowanie zamówień i zamknięcie Konta FieldView: W każdej chwili użytkownik może anulować zamówienie na Usługę FieldView opartą na opłatach i/lub zamknąć swoje Konto FieldView, powiadamiając nas o tym poprzez anulowanie zamówienia lub Konta FieldView w ustawieniach konta użytkownika, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod numer +48221244265 w regularnych godzinach pracy lub wysyłając wiadomość e-mail na adres europe.support@climate.com, lub przesyłając nam pisemne powiadomienie, jak określono w punkcie 6.6 poniżej.
Jeśli zamówienie na jakiekolwiek Usługi FieldView zostanie anulowane lub zakończone, prawo użytkownika do korzystania z lub dostępu do tych Usług FieldView zostanie anulowane ze skutkiem natychmiastowym, a użytkownik będzie zobowiązany do natychmiastowego zaprzestania korzystania z tych Usług FieldView. W przypadku anulowania zamówienia na Usługę FieldView opartą na opłatach w ciągu 30 dni od obowiązującej daty danego zamówienia zwrócimy użytkownikowi kwoty już zapłacone w związku z tym zamówieniem. W przypadku anulowania zamówienia na usługę opartą na opłatach w terminie dłuższym niż 30 dni od obowiązującej daty danego zamówienia, użytkownik będzie odpowiedzialny za wszystkie opłaty subskrypcyjne związane z tym zamówieniem i nie będzie uprawniony do żadnych kredytów ani zwrotów w wyniku takiego rozwiązania w odniesieniu do przedpłaconych, ale niewykorzystanych Usług FieldView. Każde takie anulowanie automatycznie rozwiąże niniejszą Umowę wyłącznie w odniesieniu do Usługi FieldView związanej z danym zamówieniem i z zastrzeżeniem postanowień niniejszej Umowy obowiązujących po jej wygaśnięciu.
Zamknięcie Konta FieldView użytkownika powoduje anulowanie wszystkich zamówień na Usługi FieldView i rozwiązanie niniejszej Umowy ze skutkiem natychmiastowym, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej Umowy obowiązujących po jej wygaśnięciu. W przypadku zamknięcia Konta FieldView zostanie ono dezaktywowane. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo zastrzegamy sobie prawo do zachowania Informacji o koncie użytkownika i Danych o gospodarstwie klienta w nienaruszonym stanie przez uzasadniony okres czasu, aby ułatwić ponowną aktywację, chyba że użytkownik zażąda usunięcia swojego Konta FieldView, pod warunkiem, że będziemy postępować z danymi osobowymi przekazanymi nam przez użytkownika zgodnie z naszym Oświadczeniem dotyczącym prywatności na stronie https://www.climatefieldview.com.pl/legal/privacy-policy/.
5.3 Prośby o usunięcie konta: Użytkownik może zażądać trwałego usunięcia jego Konta FieldView i Danych o gospodarstwie klienta, wysyłając wiadomość email na adres europe.support@climate.com lub wysyłając do nas pisemne powiadomienie zgodnie z punktem 6.6 poniżej, a my usuniemy przekazane nam Dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to wymagane lub dozwolone przez obowiązujące prawo i w dopuszczonym przez nie zakresie (np. w odniesieniu do Danych osobowych w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do celów badań naukowych zgodnie z art. 17 ust. 3(d) RODO lub w celu ustanowienia lub obrony roszczeń prawnych zgodnie z art. 17 ust. 3(e) RODO). Usunięcie Konta FieldView powoduje anulowanie wszystkich zamówień na Usługi FieldView i rozwiązanie niniejszej Umowy ze skutkiem natychmiastowym, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej Umowy obowiązujących po jej wygaśnięciu.
5.4 Rozwiązanie w wyniku naruszenia: Zarówno użytkownik, jak i firma Bayer może rozwiązać niniejszą Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeśli druga strona w sposób istotny naruszy niniejszą Umowę. W przypadku rozwiązania niniejszej Umowy z powodu jej naruszenia przez firmę Bayer zwrócimy kwoty już zapłacone przez użytkownika za wszelkie subskrypcje lub zamówienia aktywne w momencie rozwiązania Umowy. Jeśli firma Bayer rozwiąże niniejszą Umowę z powodu naruszenia jej postanowień przez użytkownika, będzie on odpowiedzialny za wszystkie opłaty subskrypcyjne za wszystkie subskrypcje lub zamówienia aktywne w momencie rozwiązania Umowy i nie będzie uprawniony do żadnych kredytów ani zwrotów kosztów w wyniku takiego rozwiązania za przedpłacone, ale niewykorzystane Usługi FieldView. Na przykład, możemy rozwiązać niniejszą Umowę w następujących okolicznościach: (i) użytkownik nie uiścił należnych kwot w terminie co najmniej dwa razy z rzędu lub (ii) dalsze korzystanie przez użytkownika z Usług FieldView narusza warunki niniejszej Umowy lub dowolne obowiązujące prawo albo przepisy, pomimo ostrzeżenia z naszej strony.
5.5 Dodatkowe prawa do wypowiedzenia Umowy: Możemy rozwiązać niniejszą umowę w odniesieniu do dowolnej Usługi FieldView w dowolnym momencie z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia, np. w przypadku zaprzestania oferowania danej Usługi FieldView. Jeśli rozwiążemy niniejszą Umowę w odniesieniu do dowolnych Usług FieldView bez konkretnego powodu, zwrócimy proporcjonalnie kwoty już zapłacone przez użytkownika za wszelkie subskrypcje lub zamówienia aktywne w chwili rozwiązania Umowy.
5.6 Obowiązywanie postanowień: Prawa przyznane firmie Bayer zgodnie z punktem 4 oraz wszelkie inne prawa lub obowiązki stron w ramach niniejszej Umowy, które ze względu na swój charakter będą obowiązywać po rozwiązaniu, anulowaniu, zawieszeniu lub wygaśnięciu niniejszej Umowy, pozostaną w mocy po rozwiązaniu, anulowaniu, zawieszeniu lub wygaśnięciu niniejszej Umowy.
6. POSTANOWIENIA RÓŻNE
6.1 Zgodność z prawem i kontrola eksportu: Użytkownik zobowiązuje się korzystać z wszystkich Usług FieldView w sposób ściśle zgodny z obowiązującym prawem. Nie wolno używać ani w inny sposób eksportować lub reeksportować Usług FieldView, co między innymi obejmuje Oprogramowanie Climate, Sprzęt Climate i Dzieła generowane przez Bayer, z wyjątkiem sytuacji dozwolonych przez prawo Stanów Zjednoczonych, prawo Unii Europejskiej i prawo szwajcarskie. W szczególności, ale bez ograniczeń, Usługi FieldView, obejmujące między innymi Oprogramowanie Climate, Sprzęt Climate i Dzieła generowane przez Bayer, nie mogą być eksportowane lub reeksportowane (a) do jakichkolwiek krajów objętych embargiem Stanów Zjednoczonych lub (b) do osób znajdujących się na liście specjalnie wyznaczonych obywateli prowadzonej przez Departament Skarbu Stanów Zjednoczonych lub do osób znajdujących się na liście osób lub podmiotów objętych embargiem prowadzonej przez Departament Handlu Stanów Zjednoczonych lub do osób na dowolnej porównywalnej liście publikowanej przez władze UE/EOG lub Szwajcarii, jeśli narusza to rozporządzenie Unii Europejskiej (WE) nr 428/2009 i/lub narusza porównywalne prawa i przepisy innych krajów. Korzystając z Usług FieldView, użytkownik oświadcza i gwarantuje, że nie znajduje się na żadnej z takich list. Użytkownik zobowiązuje się również, że nie będzie korzystał z Usług FieldView w jakichkolwiek celach zabronionych przez prawo Stanów Zjednoczonych, co obejmuje, bez ograniczeń, opracowywanie, projektowanie, produkcję lub wytwarzanie broni jądrowej, rakietowej, chemicznej lub biologicznej. Użytkownik nie będzie żądać od firmy Bayer informacji ani dokumentacji w celu wspierania, wprowadzania w życie lub stosowania się do bojkotu w jakimkolwiek kraju wbrew prawu lub polityce Stanów Zjednoczonych, UE i Szwajcarii. Firma Bayer wyraźnie odrzuca wszelkie takie żądania i zgłosi otrzymanie wszelkich takich żądań odpowiednim władzom zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
6.2 Siła wyższa: Z wyjątkiem zobowiązań płatniczych, ani użytkownik, ani firma Bayer nie spowoduje naruszenia niniejszej Umowy ani nie będzie odpowiedzialny(-a) za szkody spowodowane opóźnieniem lub niewykonaniem dowolnego ze swoich zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy z powodu okoliczności pozostających poza kontrolą strony zgłaszającej roszczenie.
6.3 Prawo właściwe: Niniejsza Umowa oraz wszystkie postępowania, spory i podstawy powództwa wynikające z niniejszej Umowy lub z nią związane będą regulowane i interpretowane zgodnie z prawem szwajcarskim (bez względu na przepisy dotyczące konfliktu praw, które nie będą brane pod uwagę w całości), a użytkownik niniejszym poddaje się wyłącznej jurysdykcji sądów znajdujących się w Bazylei, Szwajcaria. Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów jest wyraźnie wyłączona.
Firma Bayer może jednak wnosić roszczenia w innych sądach właściwej jurysdykcji, w tym bez ograniczeń w kraju, w którym użytkownik ma zarejestrowaną siedzibę lub miejsce zamieszkania. Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów jest wyraźnie wyłączona.
6.4 Ograniczone gwarancje i zrzeczenia się odpowiedzialności:
a. Treść: Nie gwarantujemy ani nie zapewniamy żadnych wyników, a Usługi FieldView ani Dzieła generowane przez Bayer nie powinny być stosowane jako substytut rozsądnych praktyk rolniczych. Usługi FieldView zapewniają wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o prawdopodobieństwo statystyczne i inne modele, a także źródła stron trzecich, ale nie przeprowadzają żadnej rozstrzygającej oceny. Dokonanie takiej oceny pozostaje w zakresie odpowiedzialności użytkownika. Usługi FieldView mogą być oparte na algorytmach. Jednak oczywiście nie jest możliwe, aby algorytm modelował każdą pojedynczą funkcję danego zdarzenia. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności, ani wyraźnej ani dorozumianej, za poprawność, kompletność i aktualność informacji i wsparcia w podejmowaniu decyzji zawartych w Usługach FieldView i Dziełach generowanych przez Bayer. Dlatego zalecamy sprawdzenie wszystkich otrzymanych informacji, zanim zostaną one wykorzystane w jakiejkolwiek formie.
b. Oprogramowanie Climate: Gwarancje i odpowiedzialność dotyczące Oprogramowania Climate, do którego dołączono Umowę licencyjną użytkownika końcowego zgodnie z punktem 2.1 powyżej, są regulowane przez tę Umowę licencyjną użytkownika końcowego oraz punkt 2.4 powyżej.
W odniesieniu do dowolnego Oprogramowania Climate, do którego nie jest dołączona Umowa licencyjna użytkownika końcowego (co obejmuje między innymi korzystanie ze stron internetowych), zastosowanie mają następujące postanowienia:
1. Opisy nie są uznawane za gwarantowane, chyba że zostanie to oddzielnie uzgodnione na piśmie.
2. Prawa z tytułu wad są wyłączone w przypadku nieznacznego pogorszenia jakości użytkowania oraz innych wad, które nie są Wadami istotnymi (zgodnie z definicją w punkcie (3) poniżej).
3. W przypadku i w zakresie, w jakim Oprogramowanie Climate ma wadę, która trwa dłużej niż 24 godziny i powoduje znaczące utrudnienia w działalności użytkownika („Wada istotna”), mamy prawo wyboru pomiędzy naprawą, dostawą zastępczą lub wymianą usług, co między innymi obejmuje dostawę lub instalację nowej wersji programu lub obejście problemu.
4. Jeśli dowolna Wada istotna nie zostanie usunięta w ciągu 48 godzin od powiadomienia nas o takiej wadzie, zwrócimy kwoty już zapłacone przez użytkownika w odniesieniu do danego Oprogramowania Climate.
5. Prawa użytkownika w przypadku wad ulegają przedawnieniu po upływie 12 miesięcy, a okres ten rozpoczyna się w dniu korzystania z danego Oprogramowania Climate lub, w przypadku dostawy, w dniu takiej dostawy. W odniesieniu do uaktualnień, aktualizacji lub dodatków okres ten rozpoczyna się w każdym przypadku w dniu korzystania z danego elementu lub, w przypadku dostawy, w dniu takiej dostawy.
6. W przypadku dostawy Oprogramowania Climate należy bezzwłocznie sprawdzić dostarczone elementy pod kątem uszkodzeń transportowych i innych widocznych wad, zachowując odpowiednie dowody i przenosząc wszelkie roszczenia regresowe na nas podczas przekazywania dokumentów.
7. Wszelkie roszczenia o odszkodowanie podlegają ograniczeniom określonym w punkcie 6.5.
8. Zmiany lub dodatki do Oprogramowania Climate, które użytkownik wykonuje samodzielnie lub za pośrednictwem stron trzecich, powodują anulowanie praw użytkownika w przypadku wad. Nie ponosimy również odpowiedzialności za wady, które są spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, nieprawidłową obsługą lub użyciem nieodpowiednich środków obsługi przez użytkownika.
c. Sprzęt Climate: Nasze gwarancje i odpowiedzialność dotyczące Sprzętu Climate są regulowane przez odpowiednią pisemną umowę na dostawę i serwis, która była dołączona do Sprzętu Climate w momencie dostawy oraz przez punkt 3.2 powyżej.
6.5 Ograniczenie odpowiedzialności i zabezpieczenie odszkodowawcze:
(1) Zgodnie z warunkami niniejszej Umowy ponosimy odpowiedzialność tylko zgodnie z postanowieniami zawartymi w punktach od (a) do (d):
-
- Ponosimy odpowiedzialność za straty (w tym utratę danych) wynikające z Wad istotnych (zgodnie z definicją w punkcie 6.4 b) (3) powyżej) nieprzekraczające kwoty, jaką faktycznie zapłacił użytkownik za Oprogramowanie Climate, którego dotyczy problem, w ciągu 12 miesięcy poprzedzających datę powstania odpowiedniego roszczenia.
- W przypadku odpowiedzialności za produkt ponosimy odpowiedzialność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Ponosimy odpowiedzialność za (i) straty spowodowane umyślnie przez nas, naszych prawnych przedstawicieli i naszych agentów pomocniczych oraz za (ii) śmierć, uszkodzenie ciała lub uszczerbek na zdrowiu spowodowane umyślnie lub przez zaniedbanie przez nas, naszych prawnych przedstawicieli i naszych agentów pomocniczych.
- Wykluczona jest nasza odpowiedzialność merytoryczna w szerszym zakresie, chyba że taka odpowiedzialność jest obowiązkowa zgodnie z obowiązującym prawem.
(2) Użytkownik zgadza się zabezpieczyć, bronić i zwolnić z odpowiedzialności firmę Bayer i jej Podmioty zależne oraz każdego z ich pracowników, członków zarządu, dyrektorów, udziałowców, agentów, następców, licencjodawców i podwykonawców w przypadku wszelkich roszczeń, odpowiedzialności, szkód, strat i wydatków, w tym uzasadnionych honorariów prawników, wynikających z lub związanych z: i) nielegalnym korzystaniem przez użytkownika z Usług FieldView, Oprogramowania Climate, Sprzętu Climate lub Dzieł generowanych przez Bayer; ii) naruszeniem przez użytkownika dowolnej części niniejszej Umowy; oraz iii) dowolnym sporem lub kwestią pomiędzy użytkownikiem a dowolną stroną trzecią w związku z punktem (i) i (ii) powyżej.
6.6 Powiadomienia: Powiadomienia każdej ze stron w związku z Usługami FieldView mogą być przekazywane pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Uznaje się, że strona otrzymująca otrzymała takie powiadomienie po dostarczeniu lub przekazaniu lub, w przypadku poczty tradycyjnej, 48 godzin po wysłaniu. Instalując, pobierając, aktywując lub korzystając z Usługi FieldView, użytkownik wyraża zgodę i akceptuje, że wszelkie powiadomienia, w tym bez ograniczeń wszelkie informacje handlowe przekazywane przez dowolną ze stron w związku z Usługami FieldView, Sprzętem Climate, Oprogramowaniem Climate, Dziełami generowanymi przez Bayer i niniejszą Umową mogą być dostarczane drogą elektroniczną na główny adres e-mail użytkownika podany na Koncie FieldView użytkownika. Obowiązkiem użytkownika jest aktualizowanie Informacji o koncie użytkownika, abyśmy mogli komunikować się z użytkownikiem drogą elektroniczną. Wszelkie powiadomienia prawne, które muszą być przekazane firmie Bayer, muszą być wysłane na adres: Bayer Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 158, 02-326 Warszawa albo pocztą elektroniczną na adres: europe.support@climate.com. Jeżeli wyślemy powiadomienie na główny adres email użytkownika, a główny adres e-mail użytkownika w aktach jest nieprawidłowy, nieaktualny, zablokowany przez dostawcę usług użytkownika lub z innego względu użytkownik nie jest w stanie odbierać komunikacji elektronicznej, uznaje się, że powiadomienie zostało dostarczone użytkownikowi. Jeżeli elektroniczne powiadomienia wysyłane do użytkownika są zwracane przez nas z powodu nieprawidłowego adresu e-mail, możemy dezaktywować konto użytkownika i w takim przypadku użytkownik nie będzie mógł korzystać ze swojego konta do czasu aktualizacji Informacji o koncie użytkownika i podania prawidłowego, działającego adresu e-mail użytkownika. Użytkownik może w każdej chwili zmienić swój główny adres e-mail w ustawieniach swojego konta lub wysyłając wiadomość e-mail na adres europe.support@climate.com, a w treści prośby należy podać swój poprzedni adres e-mail oraz nowy adres e-mail.
6.7 Poprawki: Firma Bayer może zmienić niniejszą Umowę w dowolnym momencie. Z wyjątkiem cesji niniejszej Umowy na rzecz jednego z Podmiotów zależnych firmy Climate zgodnie z punktem 6.8 wszelkie zmiany w niniejszej Umowie wejdą w życie po ich opublikowaniu przez nas na naszej stronie internetowej pod adresem https://www.climatefieldview.com.pl/ i kliknięciu „Accept” (Akceptuję) przed dalszym korzystaniem z Usług FieldView. Jeśli użytkownik nie zgadza się na zmiany w Umowie, musi zaprzestać korzystania z Usług FieldView i w ciągu 30 dni może powiadomić nas o tym fakcie, aby zażądać proporcjonalnego zwrotu kosztów za niewykorzystane usługi.
6.8 Cesja: Użytkownik nie może scedować ani przenieść niniejszej Umowy ani jakichkolwiek praw lub zobowiązań z niej wynikających (poprzez cesję, działanie prawa lub w inny sposób) bez uprzedniej pisemnej zgody firmy Bayer. Każda próba cesji lub przekazania niniejszej Umowy dowolnej osobie będzie uważana za nieważną ab initio i nie będzie miała mocy ani skutków. Dowolne naruszenie tego postanowienia będzie stanowiło istotne naruszenie niniejszej Umowy. Firma Bayer może jednak scedować niniejszą Umowę w dowolnym czasie na jeden ze swoich Podmiotów zależnych bez akceptacji użytkownika. Niniejsza Umowa jest wiążąca i będzie obowiązywać z korzyścią dla stron oraz ich następców prawnych i dozwolonych cesjonariuszy.
6.9 Całość Umowy: Niniejsza Umowa, łącznie z mającym zastosowanie Oświadczeniem dotyczącym prywatności i wszelkimi Warunkami dodatkowymi, stanowi całość porozumienia pomiędzy stronami. Nagłówki są tylko dla ułatwienia. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy warunkami niniejszej Umowy a warunkami jakichkolwiek Warunków dodatkowych obowiązują Warunki dodatkowe. Niniejsza Umowa nie tworzy stowarzyszenia, partnerstwa, spółki typu joint venture, spółki powierniczej, agencji lub innego związku pomiędzy stronami. Niniejsza Umowa jest niewyłączna. Żadne zrzeczenie się przez dowolną ze stron naruszenia przez drugą stronę dowolnego z warunków niniejszej Umowy nie będzie interpretowane jako zrzeczenie się dowolnego kolejnego naruszenia, czy to tego samego, czy innego postanowienia niniejszej Umowy. Jeżeli sąd właściwej jurysdykcji uzna dowolne z postanowień niniejszej Umowy za nieważne lub niewykonalne, postanowienie to zostanie wyegzekwowane w maksymalnym dopuszczalnym zakresie, a pozostała część niniejszej Umowy pozostanie w pełnej mocy.
6.10 Podpis elektroniczny: Instalacja, pobieranie, aktywacja lub korzystanie z Usług FieldView i stron internetowych służących do zamawiania takich Usług FieldView przez użytkownika obejmuje zdolność i możliwość zawierania umów i/lub dokonywania transakcji drogą elektroniczną. UŻYTKOWNIK PRZYJMUJE DO WIADOMOŚCI, ŻE PONIEWAŻ JEST PROFESJONALISTĄ, ELEKTRONICZNE ZGŁOSZENIA UŻYTKOWNIKA STANOWIĄ ZGODĘ UŻYTKOWNIKA I ZAMIAR ZWIĄZANIA SIĘ TAKIMI UMOWAMI ORAZ ZAPŁATY ZA TAKIE TRANSAKCJE. ZGODA UŻYTKOWNIKA I ZAMIAR ZWIĄZANIA SIĘ ELEKTRONICZNYMI ZGŁOSZENIAMI DOTYCZY WSZYSTKICH ZAPISÓW ODNOSZĄCYCH SIĘ DO WSZYSTKICH TRANSAKCJI ZAWIERANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKA W ZWIĄZKU Z USŁUGAMI FIELDVIEW, CO OBEJMUJE POWIADOMIENIA O ANULOWANIU, POLITYKI, UMOWY I APLIKACJE. W celu uzyskania dostępu i zachowania dokumentacji elektronicznej użytkownika może być wymagane posiadanie określonego sprzętu i oprogramowania, za które użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność.